top of page
  • Black Instagram Icon

Verzenden & Retouren

Icon van Koster&Ko voor de webshop in dameskleding van Koster&Ko

Verzendbeleid

Wat leuk dat je een bestelling wilt gaan plaatsen, of je er natuurlijk al een hebt geplaatst! Allereerst dank daarvoor. Nu wil je natuurlijk weten wanneer en hoe wij je pakketje verzenden. 

​

Wij versturen de pakketten 2x per week met PostNL. Wij zullen dus ongeveer 2-3 werkdagen nodig hebben om je bestelling te verwerken. Wil je niet zo lang wachten? Stuur dan even een e-mail naar info@koster-ko.nl dan kijken we wat er mogelijk is. 

 

Afhalen is ook mogelijk in Best. Je kunt deze optie kiezen bij het afrekenen, je mag dan ook contant betalen of we sturen je een betaalverzoek bij afhalen.

 

Je betaald standaard 6,95 verzendkosten. Bij een orderbedrag hoger dan 75,00 worden er geen verzendkosten berekend. Wanneer je je pakketje retour stuurt dan worden de originele verzendkosten niet vergoedt.

​

Nadat we je pakketje hebben verzonden ontvang je van ons een verzendbewijs waarmee je je pakketje kunt volgen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verliezen van je pakketje tijdens de reis naar jou. PostNL kan een onderzoek starten met het verzendbewijs mocht dit nodig zijn. 

Retourbeleid

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop bij Koster&Ko. Mocht je echter niet helemaal tevreden zijn, dan bieden wij de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. Hieronder vind je ons retourbeleid.

 

Voorwaarden voor retourzendingen

Retourperiode: Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.

Staat van de Artikelen: Geretourneerde artikelen moeten ongedragen, ongewassen en in originele staat zijn, inclusief labels en verpakking.

Retouraanmelding: Voordat je een artikel retourneert, moet je dit aanmelden via de volgende link: Retour aanmelden. Vermeldt hierbij je ordernummer, NAW gegevens en reden van retour. Zonder aanmelding kunnen wij je retour niet verwerken.

Retourkosten: deze zijn voor eigen rekening.

Verzenden: is op eigen risico. Verzend het altijd met verzendbewijs zodat mocht je pakketje kwijt raken, de verzenddienst een onderzoek kan starten.

 

Hoe retourneer je een artikel?

Retour aanmelden: Meld je retour aan via deze link binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Vermeldt hierbij je ordernummer, NAW gegevens en reden van retour. Zonder aanmelding kunnen wij je retour niet verwerken.

Verpakking: Verpak het artikel zorgvuldig in de originele verpakking om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.

Retouradres: Stuur het pakket naar:

​

Koster&Ko Retouren

Klaverhoekseweg 9c

5681 PW Best

Nederland

 

Verzendbewijs: Wij raden aan om het verzendbewijs van je retourzending te bewaren totdat je retour is verwerkt. Koster&Ko is niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen.

 

Terugbetaling

Bevestiging: Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, ontvang je een bevestigingsmail.

Terugbetaling: De terugbetaling wordt binnen 14 dagen na de bevestigingsmail verwerkt. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de oorspronkelijke transactie.

Verzendkosten: De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld. De oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.

 

Ruilen

Indien je een artikel wilt ruilen, volg dan de retourprocedure en plaats een nieuwe bestelling op onze website.

​

Contact

Voor vragen over ons retourbeleid kun je contact opnemen met onze klantenservice via contact@koster-en-ko.nl.

bottom of page